Sunday Island

Jag vill ha den här snygga väskan från Asos. Den kostar bara £9.00 som är typ 100kr, och så har dom även 10% extra rabatt med rabattkod "ASOStreats". Åh... jag dör.

Bangerhead.se säljer
TIGI Bed Head Tweens för 399kr, men typiskt att just den jag vill ha är slut och dom kommer inte få in den på länge... TIGI Walking on Sunshine Tweens, ekologiskt och bra.

Jag tycker faktiskt att det är ganska skönt att det har regnat hela helgen. Och då är det bra att spela tv-spel med gott samvete! hehe Såg Inception på bio igår, se den! Det är kul med filmer som får en att tänka och använda hjärnan. Och det är sjukt coola effekter, det hade varit ännu sjukare i 3D!! Varför gjorde dom inte det? Fast då hade det nog tagit ett tag att göra filmen... Men se den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0